Integracja z Allegro
360 Księgowość

Integracja z Allegro już dostępna w 360 Księgowość!

Wychodzimy naprzeciw oczekiwaniom naszych użytkowników.

Aby praca była jeszcze wydajniejsza i wygodniejsza poszerzamy bazę naszych partnerów.

Wielu przedsiębiorców w Polsce korzysta z platform zakupowych, a jedną z najbardziej popularnych jest Allegro.

W związku z tym przygotowaliśmy integrację naszego oprogramowania księgowego 360 Księgowość z platformą Allegro.

Jeśli prowadzisz swoją sprzedaż na Allegro już dziś dokonaj integracji i pracuj wygodniej!

Jak dokonać integracji?

Integracji możesz dokonać w Menu Ustawienia – Dane firmy – Ustawienia połączeń zewnętrznych.

Na liście znajduje się zakładka Allegro.

Po kliknięciu otwierają się szczegóły, tutaj możemy aktywować połączenie klikając guzik „Dodaj”.

Pełna instrukcja znajduje się tutaj.

Więcej partnerów na naszej stronie tutaj.


Usprawnij swoją pracę,
dołącz do nas!

do 6 miesięcy od daty utworzenia konta możesz wprowadzić 100 faktur sprzedaży, 100 faktur zakupu oraz 100 Poleceń Księgowania w bezpłatnej wersji programu.

Po osiągnięciu limitu ilości dokumentów lub upływie limitu czasu dla wersji darmowej podejmiesz decyzję o zakupie pierwszej licencji.