FAQ / Baza wiedzy

Poniżej znajdują się najczęściej zadawane pytania dotyczące oprogramowania 360 Księgowość. Jeżeli nie znalazłeś odpowiedzi na Twoje pytanie śmiało skontaktuj się z nami pisząc na adres pomoc@360ksiegowosc.pl. Możesz też znaleźć przykłady rozwiązań problemów w naszej pomocy online.

Użytkowanie 360 Księgowość

Tak. Plik JPK jest możliwy do wygenerowania w module Finanse (Pełna Księgowość) oraz w module Ewidencja (KPiR). W pierwszej kolejności należy wygenerować deklarację VAT za dany okres. Następnie wystarczy kliknąć w przycisk weryfikacji / JPK. Następnie wystarczy kliknąć Generuj JPK.

Tak. Prosimy wybrać odpowiedni pakiet, który to umożliwia.

360 Księgowość spełnia wymagania zarówno księgowych, jak i przedsiębiorców. Zgodnie z globalną tendencją coraz większa liczba właścicieli małych firm decyduje się samodzielnie wykonywać zadania dotyczące rachunkowości. Od czasu do czasu księgowy ocenia ich pracę i odpowiada na ewentualne pytania zadane przez przedsiębiorcę. Ponieważ opanowanie obsługi programu 360 Księgowość jest niezwykle łatwe, idealnie wpisuje się on w tę tendencję. Odsetek przedsiębiorców wśród użytkowników 360 Księgowość w ostatnim czasie wzrósł. Obecnie około 35% naszych użytkowników to przedsiębiorcy sami prowadzący rachunkowość w swoich firmach.

Oczywiście, pracy dla profesjonalnych księgowych nigdy nie zabraknie, a w przyszłości zapotrzebowanie na nich jeszcze wzrośnie. Po prostu zmienia się charakter ich zadań. Zamiast wykonywać żmudne czynności związane z wprowadzaniem dokumentów (takie jak wprowadzanie rachunków i tworzenie faktur), księgowi stają się wysoko cenionymi ekspertami, którzy udzielają porad, oceniają i zatwierdzają pracę innych.

Jest również rzeczą oczywistą, że nie wszyscy przedsiębiorcy mają ochotę zajmować się rachunkowością w swoich firmach. Dlatego tradycyjnym księgowym, zwłaszcza tym świadczącym usługi w zakresie rachunkowości, nie grozi bezrobocie.

Podczas prac nad oprogramowaniem staramy się zachować pewien kompromis, aby obie grupy użytkowników były zadowolone z otrzymanego produktu.

Zgodnie z ankietą przeprowadzoną wśród klientów użytkownicy 360 Księgowość najczęściej chwalą łatwość obsługi. Użytkownicy mogą bowiem skorzystać z doskonałej pomocy technicznej, nieograniczonych reguł edycji dokumentów oraz nieograniczonych baz danych przedsiębiorstw bez dodatkowych opłat.

Tak, możesz używać programu 360 Księgowość do prowadzenia rachunkowości dla nieograniczonej liczby firm bez dodatkowych opłat.

Nabycie i licencjonowanie

Jedyna różnica polega na tym, że w wersji bezpłatnej liczba faktur, rachunków i wpisów do księgi głównej jest ograniczona do 100 każdego rodzaju. Można jednak korzystać ze wszystkich funkcji dostępnych w płatnej wersji Standard. Gdy uaktualnisz oprogramowanie do wersji płatnej, możesz nadal korzystać z oprogramowania i swoich danych. Znikają wówczas limity obowiązujące w wersji bezpłatnej.

Najważniejsza różnica polega na tym, że wersja Standard jest przeznaczona dla pojedynczego użytkownika, natomiast z wersji Pro może korzystać kilku użytkowników. Jest również kilka dodatkowych specjalistycznych funkcji dla profesjonalnych księgowych, takich jak: konta syntetyczne, zarządzanie kodem wsadowym, system uprawnień dla użytkowników, grupy klientów, dostawców i artykułów, raporty niestandardowe i formularze faktur.

Gdy Twoja licencja wygaśnie i nie przedłużysz jej (na przykład zaczniesz korzystać z innego oprogramowania), wciąż będziesz mieć prawo korzystania z oprogramowania i uzyskiwania dostępu do swoich danych. Ponieważ Twoje dane są przechowywane lokalnie, możesz zachować dostęp do nich przez dowolnie długi okres. Możesz korzystać ze wszystkich funkcji programu. Jedyne ograniczenie, które obowiązuje po wygaśnięciu licencji, polega na tym, że nie jest już możliwe dodawanie ani edytowanie dokumentów.

Tak. Jeśli po nabyciu programu 360 Księgowość stwierdzisz, że nie spełnia on Twoich wymagań, wówczas w ciągu 60 dni możesz otrzymać zwrot pieniędzy. Powiadom nas o tym, że chcesz uzyskać zwrot pieniędzy, a my zwrócimy Ci je w całości, nie zadając żadnych pytań.

Oczywiście. Wystarczy nas jedynie o tym poinformować. W przypadku, gdy chęć reaktywacji nastąpi w ciągu pierwszych 10 miesięcy od rezygnacji, obowiązuje opłata reaktywacyjna. Jej wysokość równa się kwocie wcześniej wykupionej licencji miesięcznej. Po upływie 10 miesięcy konto można natomiast reaktywować za darmo.