Dział Wsparcia


Bezpłatne centrum pomocy

22 30 75 777

Otwarte w dni robocze
9.00-16.00

Pomoc e-mail

Wsparcie techniczne:

pomoc@360ksiegowosc.pl

_______________________________

W sprawach reklamy i promocji oraz współpracy np. z uczelniami, prosimy o kontakt z Działem Marketingu na email:

marketing@360ksiegowosc.pl


Najczęściej zadawane pytania

  1. Ikony użytkownika nachodzą na ikonę PDF i kopertę podczas wysyłki faktury sprzedaży co zrobić aby poprawić widoczność? Jeśli masz problem z wyglądem programu, ikonki nachodzą na siebie, przejdź do pulpitu swojego komputera (Windows) i użyj prawego guzika myszy. Wybierz ustawienia ekranu, następnie przejdź do Skala i układ. Ustaw swój ekran zgodnie z zaleceniami producenta. Zapisz zmiany. Dodatkowo możesz sprawdzić powiększenie okna przeglądarki, za 100% na 90% lub mniej, ale zazwyczaj zmiana skali i rezolucji pomaga uzyskać poprawne wyświetlanie naszego programu. 
  2. Czy jest wersja demo programu? Nie, wersja darmowa jest w pełni funkcjonalna i można z niej skorzystać dla księgowania danych własnej firmy.
  3. Czy mogę prowadzić więcej niż jedną firmę? Tak, dwie firmy można prowadzić w ramach licencji podstawowej, trzecia i kolejne to dodatkowa opłata 6 zł netto miesięcznie. W wersji darmowej programu można prowadzić wiele firm bezpłatnie.
  4. Jak przechowywane są dane? Na serwerach Microsoft zabezpieczone odpowiednimi certyfikatami, poziom zabezpieczenia odpowiada poziomowi zabezpieczeń banków.
  5. Czym różni się pakiet standard od pro? Różnice znajdują się w cenniku tutaj.
  6. Czy na jednym loginie i haśle może pracować więcej osób? Nie, zabezpieczenie programu nie pozwala na pracę wielu osób na jednym logowaniu, w tym celu należy wykupić licencję na dodatkowego użytkownika z pełnymi prawami dostępnym w pakietach PRO.
  7. Czy jest w programie moduł kadr i płac? Nie ma, ale posiadamy integrację z programem zewnętrznym, szczegóły w zakładce Partnerzy.
  8. Czy mogę rozliczać działalność opartą na ryczałcie? Tak, ryczałt jest już dostępny 😉
  9. Czy jest możliwość wysłania plików JPK V7 bezpośrednio z programu? Tak, za pomocą podpisu elektronicznego oraz od niedawna za pomocą kwoty przychodu dla osób fizycznych.
  10. Czy jest możliwość podpisu i wysłania plików JPK V7 za pomocą Epuap? Nie ma takiej możliwości.
  11. Czy jest możliwość utworzenia deklaracji CIT w programie? Nie, jest natomiast raport, na podstawie którego można uzupełnić deklarację pobraną ze strony MF.
  12. Czy w 360 Księgowość można wystawić fakturę sprzedaży? Oczywiście jest taka możliwość.
  13. Czy wystawię fakturę sprzedaży w walucie? Tak, program daje taką możliwość.
  14. Gdzie wprowadza się kod GTU? Kod GTU uzupełnia się w karcie artykułu przed wystawieniem faktury sprzedaży, instrukcja szczegółowa jest tutaj dla KPIR i tutaj dla Pełnej księgowości.
  15. Jak zmienić użytkownika głównego? Należy postępować zgodnie z instrukcją.
  16. Czy są dodatkowe instrukcje i podręczniki oprócz tych na stronie www? Tak, prosimy o przesłanie wiadomości na nasz email z prośbą o przesłanie instrukcji do danej sytuacji, oczywiście prosimy również o opisanie problemu.