Działy – jak z nich korzystać w programie 360 Księgowość
360 Księgowość

Działy – jak z nich korzystać w programie 360 Księgowość

W kolejnym filmie opowiadamy o ciekawej funkcjonalności w 360 Księgowość

Działy to ciekawa i użyteczna funkcjonalność w naszym oprogramowaniu, która dostarcza szeregu ważnych informacji na przykład dla działów handlowych.

Działy tworzymy w Menu Ustawienia – Dodatkowe parametry – Działy. Dodając dział możemy mu nadać własną numerację, dodać szablon faktury, a także własny rachunek bankowy.

Działy to bardzo przydatne rozwiązanie, które może pomóc nam między innymi w analizie. Przykładem może być choćby kwiaciarnia, która posiada kilka czy nawet więcej punktów w jednym czy w wielu miastach.

Czyli każda kwiaciarnia może mieć własną numerację faktur, własny szablon. Wybierając te działy zarówno do dokumentów sprzedaży, jak i zakupu możemy łatwiej zweryfikować rentowność danego oddziału, czyli w tym przypadku konkretnej kwiaciarni.

To rozwiązanie można także stosować, gdy mamy na przykład kilku przedstawicieli handlowych, czyli każdy przedstawiciel może mieć własną numerację, szablon faktury, własne koszty.

Potem w łatwy sposób możemy wygenerować raport i uzyskać analizę, jaki dany dział ma sprzedaż, czy nie generuje zbyt wysokich kosztów, dzięki takim informacjom łatwiej jest korygować pewne działania w firmie.

Zatem oprogramowanie księgowe online 360 Księgowość to nie tylko narzędzie, które przynosi korzyści nie tylko księgowym, ale to znacznie szerszy zakres wykorzystania tego narzędzia.

Z takich informacji korzyści czerpią także choćby doktorzy oddziałów, handlowi czy menadżerowie. Warto zatem dzielić się takimi możliwościami z innymi osobami w firmie.

Działy to także świetne rozwiązanie, gdy firma posiada sprzedaż zagraniczną.

Działy to także możliwość podziału na dział marketingu, dział kadr czy dział handlowy, co daje nam możliwość zweryfikowania poszczególnych odcinków działalności.

Jak wiemy prowadzenie działalności to wyzwanie na wielu płaszczyznach, które przecież mają na siebie wpływ.

Taka analiza ułatwia podejmowanie decyzji w firmie i to bez względu na to czy mamy do czynienia z jednoosobową działalnością gospodarczą, ryczałtem czy spółką, wymagającą prowadzenia pełnej księgowości.

Zachęcamy do korzystania z funkcjonalności działów i zapraszamy do oglądania filmu.

 

 


Usprawnij swoją pracę,
dołącz do nas!

do 6 miesięcy od daty utworzenia konta możesz wprowadzić 100 faktur sprzedaży, 100 faktur zakupu oraz 100 Poleceń Księgowania w bezpłatnej wersji programu.

Po osiągnięciu limitu ilości dokumentów lub upływie limitu czasu dla wersji darmowej podejmiesz decyzję o zakupie pierwszej licencji.