Nowy interface programu - ostatnie modyfikacje!
360 Księgowość

Nowy interface programu – ostatnie modyfikacje!

Nowy wygląd 360 Księgowość – ostatnie modyfikacje!

Już w najbliższym czasie będziecie świadkami wielkich zmian, wielkich dla nas również, ponieważ interface programu był taki sam od prawie 30 lat, od momentu jego powstania jeszcze w wersji desktopowej 😉.

Ostatnie modyfikacje wyglądu naszego programu dotyczą funkcji informacyjnych dla użytkownika.

Panel użytkownika

Zmieni się nieco panel użytkownika. Obecnie w prawym górnym rogu programu po zalogowaniu do 360 Księgowość, widzisz małego niebieskiego ludzika, to Twój panel użytkownika, tam możesz wybrać różne opcje pomocy, email, pomoc zdalna w postaci TeamViewera czy podręczniki, jak i również zmienić język oraz polecić nasz program znajomemu.

Po zmianie w tym panelu będzie można również zamówić licencję lub zmienić pakiet na wyższy.

Wiadomości

Drugą istotną dla niektórych osób zmianą, jest panel wyświetlana wiadomości wewnętrznych użytkownika. Obecnie wiadomości wyświetlane są po najechaniu myszką na ikonę koperty. Nie zawsze widzicie te wiadomości lub je wyłączacie zaraz po pojawieniu się na ekranie, a mogą okazać się bardzo przydatne. Dzielimy się z wami naszymi spostrzeżeniami, zmianami w programie, udostępnieniem nowych funkcji, ostrzegamy przed występującym błędem, informujemy o zmianach w prawie, lub zmianach w aplikacjach zewnętrznych (np. podpis elektroniczny), które mogą mieć wpływ na poprawne działanie programu.

W nowej wersji wyglądu panel wiadomości pojawi się z prawej strony ekranu startowego, nie przegapisz żadnej ważnej wiadomości, panel możesz zamknąć po przeczytaniu zawartości, w chwili gdy będziesz miał nieprzeczytane wiadomości ikona dzwonka będzie się wyświetlać z widoczną czerwoną kropką oznaczającą wiadomość do wyświetlenia.

O innych zmianach możecie przeczytać w aktualnościach.

 

Jeśli macie jakieś uwagi na temat nowego wyglądu to zachęcamy do wysyłania wiadomości na nasz adres email podany w stopce poniżej. 👌😃

 

 

Masz sugestię lub pomysł, co można zmienić lub ulepszyć, napisz do Nas, wszelkie pomysły są mile widziane!

 

O wszystkich funkcjach naszego programu dowiesz się z naszych podręczników, znajdziesz je pod tym adresem.

Dodatkowe krótkie instrukcje znajdziesz na naszym czacie Intercom.

Jeśli potrzebujesz dodatkowych informacji, skontaktuj się z nami:


Usprawnij swoją pracę,
dołącz do nas!

do 6 miesięcy od daty utworzenia konta możesz wprowadzić 100 faktur sprzedaży, 100 faktur zakupu oraz 100 Poleceń Księgowania w bezpłatnej wersji programu.

Po osiągnięciu limitu ilości dokumentów lub upływie limitu czasu dla wersji darmowej podejmiesz decyzję o zakupie pierwszej licencji.