Aplikacja emSzmal 3, z dedykowaną integracją dla serwisu 360ksiegowosc.pl, pozwala zautomatyzować proces wprowadzania informacji o płatnościach za faktury.

Chcesz usprawnić wprowadzanie wyciągów bankowych do systemu 360 Księgowość? Wygeneruj historię operacji jako plik XML lub CSV ze swojego banku i wykorzystaj opcję w menu Płatności > Transakcje > Okno BANKU > Import wyciągów bankowych, jeśli jednak masz z tym trudność to skorzystaj z integracji naszej platformy z aplikacją emSzmal 3.

Może działać w dwóch trybach pracy – automatycznym – online lub manualnym – offline. W pierwszym z nich, aplikacja samoczynnie monitoruje rachunki bankowe użytkownika w określonym odstępie czasu i przesyła informacje o nowych płatnościach do serwisu 360księgowosc.pl. W drugim, import operacji inicjowany jest przez samego użytkownika, poprzez zaczytanie pliku z historią operacji w jednym z wielu obsługiwanych formatów: CSV/XML/MT940/XLS.

W obydwu przypadkach, integracja stara się dopasować płatności do nieopłaconych dokumentów handlowych wystawionych w serwisie 360ksiegowosc.pl. Identyfikacja płatnika odbywa się m.in. po numerze faktury umieszczonym w tytule przelewu lub nazwie kontrahenta.

W przypadku wystąpienia zgodności co do płatnika i kwoty dokumentu, aplikacja oznacza daną fakturę jako opłaconą, a w programie emSzmal 3 zmienia status operacji na dowolny, określony przez użytkownika.

Więcej informacji odnośnie integracji znajdą Państwo na stronie – emSzmal.pl.

Wypróbuj i sprawdź jak łatwa jest praca z 360 Księgowość!

www.360ksiegowosc.pl
Email: pomoc@360ksiegowosc.pl
tel.: 0 22 307 57 77

Poprzedni artykuł Następny artykuł