Czy dostawca Twojej usługi księgowej zapewnia Ci dostęp do danych po zakończeniu korzystania z usługi płatnej?

„Już niedługo kończy się twój darmowy dostęp do programu, aby dalej móc widzieć Twoje dane, musisz wykupić abonament” – to zdanie pojawia się zazwyczaj przed zakończeniem okresu testowego jakiegokolwiek programu online, który testowałeś. Tak nie powinno być, to są przecież Twoje dane, Twoje dokumenty i rozliczenia. Powinieneś mieć do nich chociażby podstawowy wgląd!

Taką możliwość daje Ci 360 Księgowość, to jedna z naszych najbardziej cenionych funkcji, nawet po zakończeniu korzystania z płatnej wersji programu.

Okres testowy

Podczas stosowania serwisu online 360 Księgowość w okresie testowym, możesz wprowadzić do 100 dokumentów sprzedaży (Faktur), 100 dokumentów zakupu a w przypadku korzystania z opcji Pełnej Księgowości dodatkowo 100 Poleceń Księgowania, bez dodatkowych opłat. Możesz korzystać z oprogramowania do prowadzenia swojej księgowości przez nieokreślony czas, okres ten zależy tylko i wyłącznie od Ciebie i ilości tworzonych w programie faktur. Jeśli miesięcznie wystawiasz maksymalnie do 5 faktur sprzedaży, to okres darmowego korzystania z programu może trwać nawet 20 miesięcy. Każdy limit darmowych dokumentów liczy się osobno a każda założona przez Ciebie firma ma swój własny limit, a firm możesz założyć nieograniczoną ilość.

Zakończenie okresu testowego

Załóżmy, iż wykorzystałeś darmowe dokumenty w całości i chcesz kontynuować pracę w naszym systemie, złóż zamówienie na odpowiedni, wykorzystywany przez Ciebie pakiet (KPIR lub Pełna Księgowość).

Rezygnacja z licencji

Przychodzi jednak czas, kiedy z różnych powodów jesteś zmuszony do zakończenia współpracy z nami i korzystania z naszego oprogramowania. Rozumiemy to i dziękujemy za wybór naszego rozwiązania księgowego w chmurze. Zastanawiasz się wtedy co dalej z Twoimi danymi, czy będziesz nadal je widzieć, czy będziesz mógł zajrzeć do programu i sprawdzić jaką fakturę i komu wystawiłeś 5 miesięcy wstecz. Takie sytuacje się zdarzają. Okazuje się, że przeważnie dostawcy oprogramowania w chmurze nie zostawią ci wolnego dostępu do Twoich własnych danych. I co wtedy…?

Jedynym rozwiązaniem w takiej sytuacji jest wykupienie abonamentu tylko po to, aby zobaczyć przez dosłownie 10 minut dany dokument lub księgowanie.

Dostęp do danych po zakończeniu licencji

W przypadku 360 Księgowość nie będziesz miał takiego problemu. Twoje dane nadal będą dla Ciebie dostępne, za darmo!!

Zawsze masz możliwość zobaczenia swoich dokumentów, możesz również zrobić odpowiednie zestawienia, jeśli tylko masz taką potrzebę. Nie blokujemy Ci dostępu do danych, bo to są TWOJE dane i już za ich wprowadzenie zapłaciłeś. Blokada systemu dotyczy możliwości edycji już wprowadzonych dokumentów oraz wprowadzania nowych dokumentów.

Pamiętaj!

Każde dane i informacje, które wprowadzasz to naszego systemu, są Twoją własnością!

Nasz program to tylko narzędzie, dzięki któremu masz podgląd do księgowości swojej firmy na bieżąco, wiesz, ile masz do zapłacenia za faktury od dostawców oraz ile jeszcze są winni twoi klienci. Dodatkowo wspomagamy Cię automatycznymi księgowaniami i możliwością generowania Deklaracji VAT i plików JPK oraz innych raportów, które mogą Ci pomóc w codziennej pracy.

Jesteśmy również do Twojej dyspozycji wystarczy, że do nas zadzwonisz lub napiszesz w dni powszednie od 9 do 17.

Wypróbuj i sprawdź jak łatwa jest praca z 360 Księgowość!

Przydadzą Ci się również nasze podręczniki, znajdziesz je tutaj 😉.

www.360ksiegowosc.pl
Email: pomoc@360ksiegowosc.pl
tel.: 0 22 307 57 77

Poprzedni artykuł