Ustawienie wysyłki bezpośredniej w 360 Księgowość

Ustawienie wysyłki bezpośredniej w 360 Księgowość

Ustawienie wysyłki bezpośredniej w 360 Księgowość sprawia nieco problemów, dlatego też poniżej przedstawiamy krótką instrukcję jak przygotować swój komputer aby podpisywanie oraz wysyłanie dokumentów przebiegało bez kłopotów.

W celu poprawnego działania wysyłki bezpośredniej w 360 Księgowość należy postępować wg wskazań poniżej. Prosimy również o instalowanie komponentów w podanej poniżej kolejności. Po zainstalowaniu środowiska JAVA należy zresetować komputer, aby móc wykonać kolejne czynności.

Wersja dla Windows:

  • posiadać podpis kwalifikowany (kartę kryptograficzną).
  • zainstalować przeglądarkę Google Chrome w wersji 6 lub wyższej, 64 bitową.
  • zainstalować środowisko JAVA w wersji 1.8 lub wyższej.
  • zainstalować aplikację SZAFIRHOST 64 bitową, plik można pobrać z tej lokalizacji.
  • zainstalować rozszerzenie do przeglądarki Szafir SDK podczas procesu wysyłania, klikając w klawisz SDK Szafir.

SDK Szafir

W przypadku korzystania jednak z innych przeglądarek, polecamy Mozilla Firefox lub Opera

Dla przeglądarki Mozilla Firefox link do Szafirhost znajduje się w tej lokalizacji.

Dla przeglądarki Opera link do Szafirhost znajduje się w tej lokalizacji.

Prosimy nie korzystać z przeglądarki Internet Explorer – nie jest ona wspierana przez 360 Księgowość.

Alternatywną wersję 32 bitową Szafirhost można pobrać z tego miejsca.

 

Wersja dla Mac OS:

Ważne!

W przypadku posiadania podpisu elektronicznego Certum należy ręcznie podać ścieżkę do karty.

Ścieżka do sterownika karty dla systemów MAC OS wygląda następująco: /usr/local/lib/libcryptoCertum3PKCS.dylib.

W przypadku innych podpisów prosimy postępować analogicznie do podpisu Certum.

 

W przypadku problemów lub dodatkowych zapytań zapraszamy do kontaktu z działem wsparcia:

 

 


Usprawnij swoją pracę,
dołącz do nas!

W wersji bezpłatnej możesz wprowadzić 100 faktur sprzedaży,
100 faktur zakupu oraz 100 Poleceń Księgowania w ciągu 6 miesięcy
od daty utworzenia konta. Po osiągnięciu limitu ilości dokumentów
lub upływie limitu czasu dla wersji darmowej, podejmiesz decyzję
o zakupie pierwszej licencji.