Jak uniknąć podwójnych zapisów na rachunkach bankowych
  22 30 75 777       pomoc@360ksiegowosc.pl
Wypróbuj teraz za darmo
360 Księgowość

Jak uniknąć podwójnych zapisów na rachunkach bankowych

Spis treści

Użytkownicy 360 Księgowość czasem dokonują podwójnych zapisów na rachunkach bankowych. Aby tego uniknąć wystarczy zapoznać się z kilkoma poradami, które przygotowaliśmy.

 

Poznaj dwa sposoby

 

W 360 Księgowość płatność za dokumenty możesz dokonać na dwa sposoby.

Po pierwsze bezpośrednio pod fakturą wybierając: Dodaj płatność – z listy możliwości należy wybrać metodę płatność np. Bank czy Kasa.

 

 

Operacja ta od razu utworzy zapis na koncie rachunku bankowego jak i dokona rozliczenia zobowiązania wobec dostawcy – nie trzeba dokonywać dodatkowych zapisów za pomocą PK.

 

 

Drugim sposobem jest wprowadzenie zapisu bezpośrednio pod bankiem, wybierając menu Płatności – Transakcje – Bank, a następnie  Nowa płatność.

 

 

Po stronie kont księgowych powstanie identyczny zapis.

Należy wybrać tylko jeden ze wskazanych powyżej sposobów. W przeciwnym razie podwoimy zapisy na kontach.

Tylko od użytkownika zależy która opcja będzie dla niego lepsza i bardziej czytelna.

 

 

 


Usprawnij swoją pracę,
dołącz do nas!

do 3 miesięcy od daty utworzenia konta możesz wprowadzić 100 faktur sprzedaży, 100 faktur zakupu oraz 100 Poleceń Księgowania w bezpłatnej wersji programu.

Po osiągnięciu limitu ilości dokumentów lub upływie limitu czasu dla wersji darmowej podejmiesz decyzję o zakupie pierwszej licencji.