Ryczałt ewidencjonowany dostępny w ofercie 360 Księgowość
360 Księgowość

Ryczałt dostępny w ofercie 360 Księgowość

Dodaliśmy kolejną formę rozliczenia, czyli ryczałt ewidencjonowany.

Ryczałt został dodany do pakietu KPIR, który zmienił nazwę na KPIR + Ryczałt.

 

 

Zarówno obecni użytkownicy jak i nowi klienci mogą korzystać już z ryczałtu. Jego podstawowe funkcjonalności to:

  • Ewidencja przychodów wg stawek
  • Ewidencja ZUS przedsiębiorcy
  • Deklaracja VAT i plik JPK
  • Rejestracja płatności
  • Ewidencja zakupu i sprzedaży do celów VAT
  • Ewidencja środków trwałych
  • JPK_EWP bezpośrednio w ewidencji przychodów.

Wybór ryczałtu w programie, dla tych, którzy mają już wcześniejsze konto KPIR

Wystarczy zalogować się na swoje konto w programie, kliknąć po lewej stronie na nazwie swojej obecnej firmy, a następnie wybrać opcję „dodaj firmę” i utworzyć nową firmę, wybierając w polu „rodzaj firmy” – Ryczałt ewidencjonowany.

 

 

 

Więcej można przeczytać na dedykowanej stronie tutaj.

Zapraszamy do korzystania z ryczałtu!

 

 


Usprawnij swoją pracę,
dołącz do nas!

do 6 miesięcy od daty utworzenia konta możesz wprowadzić 100 faktur sprzedaży, 100 faktur zakupu oraz 100 Poleceń Księgowania w bezpłatnej wersji programu.

Po osiągnięciu limitu ilości dokumentów lub upływie limitu czasu dla wersji darmowej podejmiesz decyzję o zakupie pierwszej licencji.