360 Księgowość zintegrowana z Montonio
Z przyjemnością ogłaszamy, że we współpracy z 360 Księgowość i Montonio stworzyliśmy dla Ciebie nową możliwość usprawnienia procesu płatności. Teraz do każdej faktury wychodzącej w 360 Księgowość możesz dodać unikalny link do płatności, zapewniając swoim klientom wygodny i szybki sposób opłacania faktur.
Dzięki oznaczonemu linkowi do płatności, Twoi klienci mogą opłacać faktury bezpośrednio z banków polskich, estońskich, łotewskich, litewskich lub fińskich bezpośrednio na konto Twojej firmy. Po dokonaniu płatności za pośrednictwem linku, niezbędne informacje dotyczące płatności są wysyłane do wybranego banku, a zlecenie płatności jest przygotowywane automatycznie. Twój klient musi tylko potwierdzić płatność, a pieniądze zostaną przelane bezpośrednio na konto Twojej firmy.
Korzystając z tej usługi, możesz spodziewać się znacznej poprawy procesu płatności. Średnio możesz spodziewać się:
- Zmniejszenia liczby dni poświęconych na opłacenie faktur o około 50%
- Zwiększenia liczby klientów płacących tego samego dnia o prawie 10%
- Zmniejszenia liczby przeterminowanych płatności o około 14%
Aby rozpocząć korzystanie z tej usługi, musisz wykonać następujące proste kroki:
- Zarejestruj się jako klient Montonio. Możesz to zrobić klikając tutaj.
- Montonio aktywuje Twoje konto i wyda niezbędną parę kluczy API.
- Skonfiguruj połączenie 360 Księgowość i Montonio zgodnie z instrukcjami podanymi tutaj.
Jeśli masz jakiekolwiek pytania lub wątpliwości, nie wahaj się z nami skontaktować.
Jesteśmy zawsze tutaj, aby Ci pomóc.
Usprawnij swoją pracę,
dołącz do nas!
Aż do 30 dni od daty utworzenia konta możesz wprowadzić 100 faktur sprzedaży, 100 faktur zakupu oraz 100 Poleceń Księgowania w bezpłatnej wersji programu.
Po osiągnięciu limitu ilości dokumentów lub upływie limitu czasu dla wersji darmowej podejmiesz decyzję o zakupie pierwszej licencji.