Jak założyć konto w księgowości online
360 Księgowość

Jak założyć konto w księgowości online

Dzięki 360 Księgowość możesz:

  • łatwo wystawiać faktury,
  • wygenerować potrzebne dokumenty w parę sekund,
  • rozliczać podatki, VAT oraz składki ZUS,
  • wysłać JPK i deklaracje bezpośrednio do urzędu skarbowego,
  • i wiele więcej!

Uprość zarządzanie finansami Twojej firmy. Wybierając księgowość online, zyskujesz dostęp do cennika usług, możesz śledzić przychody, fakturować oraz księgować kontrahentów, co sprawia, że zarządzanie rozliczeniami staje się prostsze i bardziej efektywne.

Zarządzaj bezpośrednio ze swojego komputera, gromadząc wszystkie niezbędne pliki w jednym, łatwo dostępnym miejscu.

Parę kliknięć i już masz dostęp do swojego konta online!

Za rejestrację w 360 Księgowość nie jest pobierana żadna opłata. Postaw na pakiet, który najlepiej odpowiada Twoim potrzebom: KPIR, Ryczałty czy Pełna Księgowość? Mamy je wszystkie.

Program automatycznie generuje pliki JPK, zaliczki na podatek dochodowy i pozwala na eksport przelewów do banku, upraszczając codzienną pracę i zarządzanie dokumentami księgowymi. Dajemy również możliwość prowadzenia ewidencji środków trwałych, księgi przychodów i rozchodów (KPiR).

Załóż darmowe konto








    Rejestracja darmowego konta zapewnia dostęp do w pełni funkcjonalnej wersji programu (nie jest to wersja demonstracyjna), z której możesz korzystać przez 6 miesięcy. W tym okresie wprowadzisz do 100 faktur sprzedaży, 100 faktur zakupu oraz 100 poleceń księgowania, jeśli prowadzisz pełną księgowość.

    Rozpocznij już teraz!

    Administratorem danych osobowych jest Merit Aktiva Sp. z o.o. Powierzone dane osobowe przetwarzane są w celu realizacji usługi newslettera, wysyłki wiadomości marketingowych i reklamowych. Ponadto, dane przetwarzane będą w celu informowania o działaniu w/w aplikacji, w tym przesyłania komunikatów generowanych w ramach jej funkcjonalności.

     

    Najczęściej zadawane pytanie: to jak to właściwie zrobić?

    Przychodzimy z prostą instrukcją, jak zacząć prowadzić księgowość w naszym programie!

    Wejdź na stronę 360 Księgowość i wybierz przycisk po prawej stronie na górze – „Wypróbuj teraz za darmo”.

     

    Po kliknięciu pokaże Ci się okno z formularzem, który należy wypełnić.

    Jeśli zakładasz konto i reprezentujesz lub jesteś właścicielem biura rachunkowego to zaznacz check-box – „Jesteśmy biurem rachunkowym”. Jeżeli chcesz rozliczać swoje przedsiębiorstwo – zaznacz jedynie zgodę na regulamin.

     

     

    Po wypełnieniu formularza otrzymasz mail’a z prośbą o potwierdzenie. Wystarczy, że klikniesz w link aktywacyjny – nie musisz wysyłać żadnej odpowiedzi zwrotnej.

    Pamiętaj! Sprawdź skrzynkę spam – tego typu wiadomości lubią się w niej gubić.

    Następnie, przeniesiesz się automatycznie na stronę programu, gdzie ustawisz swoje hasło.

     

    Teraz czas na stworzenie profilu Twojej firmy. Musisz uzupełnić: nazwę firmy, datę rozpoczęcia księgowości oraz wybrać jej formę. W zależności od tego, czego potrzebujesz i w jaki sposób chcesz wystawić wszelkie dokumenty, masz do wyboru: Pełną Księgowość, KPiR lub Ryczałt.

     

    W kolejnym kroku wystarczy, że wpiszesz swój numer NIP, a program uzupełni dane z bazy GUS.

    W miarę potrzeb możesz jeszcze uzupełnić inne dane, takie jak m.in. urząd skarbowy (dzięki integracji programu 360 Księgowość z urzędem możesz łatwiej i szybciej przesyłać swoje dokumenty).

    Pamiętaj! Jeśli prowadzisz jednoosobową działalność gospodarczą to musisz obowiązkowo zaznaczyć pole „Osoba fizyczna” i podać datę urodzenia.

    Po kliknięciu przycisku „Kontynuuj” system automatycznie zapisze wszystkie wprowadzone informacje.

     

    Zostało Ci jeszcze tylko podanie danych do konta bankowego i gotowe! Możesz zacząć korzystać z programu!

    Do prowadzenia księgowości w prawidłowy sposób, uzupełnij dodatkowe informacje, które znajdziesz w ustawieniach profilu:

    • Ustawienia > Ustawienia Finansów > Rok Obrotowy – ustaw odpowiedni rok obrotowy.
    • Ustawienia > Dane Firmy > Użytkownicy – stwórz konta dla innych użytkowników.
    • w menu Płatności > Banki – dodaj pozostałe konta firmowe.

    W każdej chwili możesz wejść w podgląd profilu i zaktualizować potrzebne informacje. System pozwala na dowolne modyfikowanie wprowadzonych danych.

     

    Konsultanci 360 Księgowość chętnie pomogą Ci na każdym etapie procesu!

    Pozostajemy do Twojej dyspozycji – możesz skorzystać z darmowej obsługi technicznej w formie online lub telefonicznej.

    Dodatkowo, podręczniki na naszej stronie oraz materiały video udostępnione na kanale YouTube 360 Księgowość również pomogą Ci w rozpoczęciu pracy w programie oraz objaśnią cały kreator tworzenia konta.

    Z nami wyliczysz należne podatki i składki, wystawisz wiele faktur sprzedażowych na raz czy stworzysz listy płac jednym kliknięciem! Upraszczamy i automatyzujemy, a Ty masz czas na to, co ważne.

     


    Usprawnij swoją pracę,
    dołącz do nas!

    do 6 miesięcy od daty utworzenia konta możesz wprowadzić 100 faktur sprzedaży, 100 faktur zakupu oraz 100 Poleceń Księgowania w bezpłatnej wersji programu.

    Po osiągnięciu limitu ilości dokumentów lub upływie limitu czasu dla wersji darmowej podejmiesz decyzję o zakupie pierwszej licencji.