Dzięki 360 Księgowość możesz:
- łatwo wystawiać faktury,
- wygenerować potrzebne dokumenty w parę sekund,
- rozliczać podatki, VAT oraz składki ZUS,
- wysłać JPK i deklaracje bezpośrednio do urzędu skarbowego,
- i wiele więcej!
Uprość zarządzanie finansami Twojej firmy. Wybierając księgowość online, zyskujesz dostęp do cennika usług, możesz śledzić przychody, fakturować oraz księgować kontrahentów, co sprawia, że zarządzanie rozliczeniami staje się prostsze i bardziej efektywne.
Zarządzaj bezpośrednio ze swojego komputera, gromadząc wszystkie niezbędne pliki w jednym, łatwo dostępnym miejscu.
Parę kliknięć i już masz dostęp do swojego konta online!
Za rejestrację w 360 Księgowość nie jest pobierana żadna opłata. Postaw na pakiet, który najlepiej odpowiada Twoim potrzebom: KPIR, Ryczałty czy Pełna Księgowość? Mamy je wszystkie.
Program automatycznie generuje pliki JPK, zaliczki na podatek dochodowy i pozwala na eksport przelewów do banku, upraszczając codzienną pracę i zarządzanie dokumentami księgowymi. Dajemy również możliwość prowadzenia ewidencji środków trwałych, księgi przychodów i rozchodów (KPiR).
Załóż darmowe konto
Rejestracja darmowego konta zapewnia dostęp do w pełni funkcjonalnej wersji programu (nie jest to wersja demonstracyjna), z której możesz korzystać przez 3 miesięcy. W tym okresie wprowadzisz do 100 faktur sprzedaży, 100 faktur zakupu oraz 100 poleceń księgowania, jeśli prowadzisz pełną księgowość.
Rozpocznij już teraz!
Najczęściej zadawane pytanie: to jak to właściwie zrobić?
Przychodzimy z prostą instrukcją, jak zacząć prowadzić księgowość w naszym programie!
Wejdź na stronę 360 Księgowość i wybierz przycisk po prawej stronie na górze – „Wypróbuj teraz za darmo”.
Po kliknięciu pokaże Ci się okno z formularzem, który należy wypełnić.
Jeśli zakładasz konto i reprezentujesz lub jesteś właścicielem biura rachunkowego to zaznacz check-box – „Jesteśmy biurem rachunkowym”. Jeżeli chcesz rozliczać swoje przedsiębiorstwo – zaznacz jedynie zgodę na regulamin.
Po wypełnieniu formularza otrzymasz mail’a z prośbą o potwierdzenie. Wystarczy, że klikniesz w link aktywacyjny – nie musisz wysyłać żadnej odpowiedzi zwrotnej.
Pamiętaj! Sprawdź skrzynkę spam – tego typu wiadomości lubią się w niej gubić.
Następnie, przeniesiesz się automatycznie na stronę programu, gdzie ustawisz swoje hasło.
Teraz czas na stworzenie profilu Twojej firmy. Musisz uzupełnić: nazwę firmy, datę rozpoczęcia księgowości oraz wybrać jej formę. W zależności od tego, czego potrzebujesz i w jaki sposób chcesz wystawić wszelkie dokumenty, masz do wyboru: Pełną Księgowość, KPiR lub Ryczałt.
W kolejnym kroku wystarczy, że wpiszesz swój numer NIP, a program uzupełni dane z bazy GUS.
W miarę potrzeb możesz jeszcze uzupełnić inne dane, takie jak m.in. urząd skarbowy (dzięki integracji programu 360 Księgowość z urzędem możesz łatwiej i szybciej przesyłać swoje dokumenty).
Pamiętaj! Jeśli prowadzisz jednoosobową działalność gospodarczą to musisz obowiązkowo zaznaczyć pole „Osoba fizyczna” i podać datę urodzenia.
Po kliknięciu przycisku „Kontynuuj” system automatycznie zapisze wszystkie wprowadzone informacje.
Zostało Ci jeszcze tylko podanie danych do konta bankowego i gotowe! Możesz zacząć korzystać z programu!
Do prowadzenia księgowości w prawidłowy sposób, uzupełnij dodatkowe informacje, które znajdziesz w ustawieniach profilu:
• Ustawienia > Ustawienia Finansów > Rok Obrotowy – ustaw odpowiedni rok obrotowy.
• Ustawienia > Dane Firmy > Użytkownicy – stwórz konta dla innych użytkowników.
• w menu Płatności > Banki – dodaj pozostałe konta firmowe.
W każdej chwili możesz wejść w podgląd profilu i zaktualizować potrzebne informacje. System pozwala na dowolne modyfikowanie wprowadzonych danych.
Konsultanci 360 Księgowość chętnie pomogą Ci na każdym etapie procesu!
Pozostajemy do Twojej dyspozycji – możesz skorzystać z darmowej obsługi technicznej w formie online lub telefonicznej.
Dodatkowo, podręczniki na naszej stronie oraz materiały video udostępnione na kanale YouTube 360 Księgowość również pomogą Ci w rozpoczęciu pracy w programie oraz objaśnią cały kreator tworzenia konta.
Z nami wyliczysz należne podatki i składki, wystawisz wiele faktur sprzedażowych na raz czy stworzysz listy płac jednym kliknięciem! Upraszczamy i automatyzujemy, a Ty masz czas na to, co ważne.
Usprawnij swoją pracę,
dołącz do nas!
Aż do 30 dni od daty utworzenia konta możesz wprowadzić 100 faktur sprzedaży, 100 faktur zakupu oraz 100 Poleceń Księgowania w bezpłatnej wersji programu.
Po osiągnięciu limitu ilości dokumentów lub upływie limitu czasu dla wersji darmowej podejmiesz decyzję o zakupie pierwszej licencji.