360 Księgowość

Jak usprawnić pracę księgowości z 360 Księgowość – poznaj wygodne rozwiązanie

Wiele osób, które prowadzą księgowość firmy zmaga się z codziennymi obowiązkami i odpowiednim uporządkowaniem dokumentów.

Jak wiadomo, księgowość to zakres prac, które należy prowadzić regularnie i dokładnie. Warto zatem wybrać rozwiązania, które ułatwią pracę zarówno w samych firmach, jak i w biurach rachunkowych.

Zwłaszcza te drugie podmioty, które prowadzą wielu klientów, posiadających różne formy działalności, potrzebują łatwego i szybkiego sposobu na współpracę ze swoimi kontrahentami.

Takim rozwiązaniem jest oprogramowanie online 360 Księgowość.

Program ten posiada szeroki zakres funkcjonalności, wspierających pracę księgowych. Jednym z elementów, na który warto zwrócić uwagę jest możliwość udostępnienia klientowi panelu sprzedaży.

To prosty mechanizm, który usprawni pracę po obu stronach. Dzięki niemu klient może wystawiać faktury, a obsługa księgowa będąca głównym użytkownikiem i posiadająca pełne prawa może swobodnie prowadzić wszystkie inne niezbędne czynności księgowe na bieżąco.

Jak to działa?

Dzięki udostępnieniu panelu sprzedaży klient biura rachunkowego lub pracownik firmy, która posiada własny dział księgowy może:

  • wystawiać faktury VAT
  • dodawać klientów
  • dodawać płatności gotówkowe

To rozwiązanie znacznie ułatwia pracę i odciąża księgowych. Zakres tych prac może bowiem wykonywać dodatkowa, wskazana osoba, bez konieczności angażowania działu księgowego czy biura rachunkowego.

Ponieważ wszystko dzieje się na jednym i tym samym koncie, księgowy ma dostęp do tych informacji na bieżąco i może w łatwy sposób kontrolować działania dodatkowego użytkownika.

W jaki sposób udostępnić panel sprzedaży?

To bardzo proste. Należy jednak pamiętać, aby osoba, która ma otrzymać taki dostęp w pierwszej kolejności założyła bezpłatne konto w programie 360 Księgowość. Można to zrobić tutaj:

Załóż darmowe konto

Następnie, osoba posiadająca konto główne musi przejść do Ustawień i wybrać w zakładce Dane firmy – Użytkownicy.

księgowość

Następnie należy wybrać Nowy użytkownik i w polu wpisać adres email, na który wcześniej wybrana osoba utworzyła darmowe konto.

program księgowy

Po dodaniu użytkownika wybieramy go na liście klikając Edytuj. Tutaj możemy zobaczyć, opis, mówiący o tym, że jest to użytkownik z limitowanymi prawami oraz zakres dostępu.

wystawianie faktur online

faktury

Od teraz wskazana osoba może już korzystać z dostępnych dla niej funkcjonalności.

Zachęcamy do korzystania z tego rozwiązania. Jeśli pojawią się pytanie nasze wsparcie techniczne chętnie pomoże: pomoc@360ksiegowosc.pl

 


Usprawnij swoją pracę,
dołącz do nas!

do 6 miesięcy od daty utworzenia konta możesz wprowadzić 100 faktur sprzedaży, 100 faktur zakupu oraz
100 Poleceń Księgowania w bezpłatnej wersji programu.

Po osiągnięciu limitu ilości dokumentów lub upływie limitu czasu dla wersji darmowej podejmiesz decyzję
o zakupie pierwszej licencji.