360 Księgowość

Automatyzacja wyciągów bankowych – Nordigen Solutions

Automatyzacja działań w księgowości to zawsze duża oszczędność czasu dla każdego księgowego.

Bierzemy pod uwagę potrzeby naszych użytkowników i staramy się wybierać te aktualizacje, które są najbardziej potrzebne i użyteczne.

Dlatego przygotowaliśmy nową funkcjonalność Nordigen, czyli integrację z platformą do automatyzacji procesów pobierania transakcji bankowych.

Aby dokonać połączenia ze swoim bankiem należy przejść do menu Płatności > Transakcje i w oknie swojego banku użyć opcji Automatyzacja wyciągów bankowych.

 

księgowanie

 

Następnie użyj opcji Połącz bank bezpośrednio, wybierz kraj banku który chcesz połączyć.

księgowość

 

Po kliknięciu pojawi się okno z wyborem kraju:

 

Po dokonaniu wyboru, będzie można wybrać bank:

 

Lista banków jest regularnie rozszerzana przez Nordigen.

Teraz można dokonać połączenia z bankiem. Pamiętaj, że tylko osoba posiadająca status głównego użytkownika oraz mająca dostęp do banku może aktywować połączenie.

Połączenie dostępne jest w pakietach Free oraz PRO.

Po połączeniu z bankiem, system nada datę ważności połączenia, można również zaznaczyć, aby operacje były zatwierdzane automatycznie po ich powiązaniu z dokumentem.

Automatyczne operacje oznaczone są jako Nordigen na liście transakcji w kolumnie Użytkownika.

Wszystkie zaimportowane operacje, ale nie zatwierdzone będą się widoczne w oknie banku przy opcji Import wyciągów bankowych w nawiasie jako niezatwierdzone operacje.

 

Zapraszamy do korzystania z nowej funkcjonalności!

 

Wszelkie wątpliwości lub pytania prosimy kierować na adres email: pomoc@360ksiegowosc.pl


Usprawnij swoją pracę,
dołącz do nas!

do 6 miesięcy od daty utworzenia konta możesz wprowadzić 100 faktur sprzedaży, 100 faktur zakupu oraz
100 Poleceń Księgowania w bezpłatnej wersji programu.

Po osiągnięciu limitu ilości dokumentów lub upływie limitu czasu dla wersji darmowej podejmiesz decyzję
o zakupie pierwszej licencji.