Produkt Menedżer oprogramowania do kadr i płac online

Lokalizacja: Łódź
Termin składania wniosków: 31.08.2022
Aplikuj

Cześć!

Jestem Tõnis Kask, Prezes Zarządu Merit Aktiva Sp. z o.o.  zwracam się do Ciebie, ponieważ nasz zespół szuka pomocnej dłoni.

Poszukujemy Menedżera Produktu do naszego zespołu ds. rozwoju oprogramowania do kadr i płac, aby najlepsze oprogramowanie było jeszcze lepsze!

Ponieważ nasze zespoły produktowe są małe, będziesz odgrywać kluczową rolę w ciągłym sukcesie naszych produktów i dużej elastyczności w doborze narzędzi i ścieżek dostarczania działających rozwiązań.

Kogo szukamy?

Poszukujemy Menedżera Produktu do programu kadrowo-płacowego online, czyli kogoś, kto posiada rozległą wiedzę z zakresu polskiego prawa kadrowo płacowego. Kogoś, kto przez kilka lat był księgowym/specjalistą ds. kadr i płac lub zajmował się rozliczaniem podatków i płacami w inny sposób. Dodatkową zaletą byłoby gdybyś w przeszłości obejmował/a kierownicze stanowisko lub miał/a zdolności managerskie.

!! Wymagany język angielski w stopniu komunikatywnym – kontakt na co dzień z naszymi kolegami z Estonii. !!

Jak będzie wyglądać rola Menedżera Produktu?

Menedżer Produktu oprogramowania kadrowo płacowego online będzie analizować nasz estoński produkt kadrowo płacowy (Estoński Menedżer Produktu pomoże wyjaśnić każdy szczegół, funkcję i powód tych funkcji, dodatkowym atutem będzie umiejętność posługiwania się językiem angielskim w stopniu komunikatywnym). Wtedy stworzysz plan z niezbędnymi zmianami do wprowadzenia w wersji na rynek polski tak, aby był to doskonały program kadrowo płacowy.

Wyjaśnisz także programistom, co należy zrobić w zakresie zmian, jak wyglądają zmiany i jak powinno rozwiązanie działać. Gdy programiści wykonają swoje zadania, przetestujesz, czy cel został osiągnięty (wszystko działa zgodnie z założeniami).W tym sensie niektóre doświadczenia z kontroli jakości dadzą Ci „punkty bonusowe”.

Będziesz mieć oko na pracę programistów testując ostateczne rozwiązania, dostosowując oprogramowanie kadrowo płacowe do warunków zgodnych z polskim prawem. Po wydaniu nowych wersji oprogramowania będziesz informować obsługę klienta o dodanych lub zmienionych funkcjach.

O nas!

W naszym biurze w Łodzi zatrudniamy 5 osób, są konsultanci ds. obsługi klienta naszego oprogramowania księgowego oraz Menedżer ds. operacyjnych na Polskę. Zatrudniamy również kierownika ds. marketingu i dedykowanego na Polskę programistę.

Po zatrudnieniu zespołu do oprogramowania do kadr i płac będziemy mieć firmę liczącą 8 osób. Być może w Polsce jesteśmy mali, ale mamy bardzo silne wsparcie ze strony naszej estońskiej firmy posiadającej ponad 30-letnie doświadczenie. Należymy również do Grupy Visma, co oznacza, że jesteśmy częścią około 200 odnoszących największe sukcesy firm programistycznych w Europie.

Co oferujemy?

  • Kluczową rolę w naszym przyjaznym zespole programistycznym i firmie
  • Szybko rozwijającą się, stabilną finansowo i rentowną firmę (nie musieliśmy nikomu obniżać pensji w żadnym kryzysie (nawet w trudnym 2008 roku)).
  • Możliwości rozwoju w naszej firmie, a w razie potrzeby także zdalnie w naszej firmie macierzystej Visma (największej firmie programistycznej w Europie).
  • Wynagrodzenie, które sprawi, że będziesz szczęśliwy i zadowolony
  • Możliwość pracy zdalnej, jeśli chcesz
  • Nowoczesne biuro, najlepszy dostępny sprzęt i narzędzia
  • 35 dni urlopu
  • Karty Benefit
  • Fajne wyjazdy i imprezy firmowe.

Brzmi ciekawie? Poświęć kilka chwil i opowiedz nam o sobie i swoim doświadczeniu lub wyślij CV: malgorzata@360ksiegowosc.pl